ח"כ קרעי: "בטוח ש'יהדות התורה' תרוץ יחד" | ריאיון

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קרעי: "בטוח ש'יהדות התורה' תרוץ יחד" | ריאיון

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אני לא מאמין שיהיה פיצול ביהדות התורה, בסוף האחריות תגבר. תמיד היו דיבורים על פיצול, החרדים יודעים מה זה האכזריות של ליברמן. אלו שהקימו את הממשלה הניפו את דגל שנאת החרדים, ליברמן הוביל את זה, וגם לפיד היה שותף" | האזינו

    צילום: צילום: נועם רבקין פנטון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי מ'הליכוד' לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "הוכח בפריימריז הזה שהדיל עם הציבור זה הדיל הכי טוב. הגעתי למקום 12 בפריימריז. זה הישג אדיר למי שהגיע מהמחוזות. לא הייתה כנסת פעילה ממש וגם לא תפקיד משמעותי, המאבק להפלת הממשלה זה החלק שלי בהסכם עם הציבור שהחזיר לי טובה"

    "נתניהו לא היה צריך להתערב, בן גביר וסמוטריץ' יודעים לבד מה הסכנה הגדולה באיבוד קולות למחנה. מכיוון שהוא לא קרה נתניהו התערב. בן גביר וסמוטריץ' הם חלק אינטגרלי מהמחנה והם ישבו בממשלת נתניהו. האחדות בניהם הייתה קריטית ביותר" אמר קרעי.

    "אני לא מאמין שיהיה פיצול ביהדות התורה, בסוף האחריות תגבר. תמיד היו דיבורים על פיצול, החרדים יודעים מה זה האכזריות של ליברמן, הם לא ייתנו לו לחזור".

    "הבן שלי נכנס היום לתלמוד תורה מוכר שאינו רישמי" שיתף קרעי, "המנהל אומר לי שהם לא קיבלו שקל לציוד לפתוח את השנה, זו אכזריות שאין לתאר. אלו שהקימו את הממשלה הניפו את דגל שנאת החרדים, ליברמן הוביל את זה, וגם לפיד היה שותף. לא חושב שהם יעשו טעות".

    לגבי תפקיד בממשלה שתקום אם הימין ינצח אמר קרעי: "אני לא מתעסק עכשיו עם תפקידים, התעסקתי בנושאים כלכליים ומשפטיים. עכשיו המאמץ העיקרי הוא להביא את הציבור שלא הצביע בפעמים הקודמות, ולעבור את ה 61 ומעלה".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות